Več obiska pa pomeni večjo možnost, da se kakšen od obiskovalcev odloči za vašo storitev ali nakup vašega izdelka oziroma sodelovanje z vami. Ali Google ADS oglaševanje res prinese več obiska na spletno stran? Zagotovo! Zakaj potem ne bi poskusili z metodo, ki zagotovo deluje in lahko na enostaven način poveča obisk na vaši strani tako, da jo bodo obiskali tisti, ki jih njena vsebina tudi zares zanima?
Ciljno publiko je možno natančno določiti
Google ADS oglaševanje je zasnovano tako, da pri njem ni čisto nič prepuščeno naključju. Gre namreč za ciljno usmerjeno metodo, pri kateri je publiko, ki bo videla oglas, možno vnaprej natančno določiti. Zaradi tega je pred odločitvijo za takšno metodo dobro premisliti, kdo predstavlja ciljno publiko vaše strani, saj vam to lahko pomaga pri boljšem načrtovanju oglaševalskih kampanj. Tako lahko vanje zajamete le tiste uporabnike spleta, ki jih vsebina vaše spletne strani dejansko zanima – torej le tiste uporabnike, ki lahko tako postanejo vaše stranke. Ravno zaradi te možnosti je takšno oglaševanje veliko bolj uspešno, zato se ga splača poslužiti, saj daje zelo dobre rezultate.
Plačate le za dejanske klike
Najboljša lastnost, ki jo ima Google oglaševanje, pa je ta, da se pri njem plača le za dejanske klike. Torej boste plačali le v primeru, če bo nekdo res ne le videl vaš oglas, ampak tudi dejansko kliknil nanj ter tako tudi dejansko obiskal vašo spletno stran. Tako ne boste zapravljali denarja po nepotrebnem za oglase, ki jih ne bo nihče videl, nihče prebral in ne bodo imeli nobenega učinka. Če od kampanje ne bo učinkov, z njo tako tudi ne boste imeli stroškov. Če pa bo kampanja pribavila kakšnega obiskovalca spleta, da obišče vašo stran, pa boste plačali zgolj za njegov obisk. Zaradi tega je takšno oglaševanje veliko cenejše, kar je velika prednost v primerjavi z drugimi vrstami oglasov.
Kampanjo je treba primerno načrtovati
Vse prednosti, ki jih prinaša Google ADS oglaševanje, pa lahko v potankosti izkoristite le, če kampanje ustrezno načrtujete. Slabo načrtovana kampanja vam morda res ne bo prinesla nobenih stroškov, a tudi klikov na vašo stran ne. Tako z njo ne boste mogli doseči večje količine obiska. Zaradi tega je načrtovanje kampanj najbolje prepustiti strokovnjakom, ki bodo poskrbeli, da bo vaš denar učinkovito unovčen tako, da boste zanj dobili dejanske rezultate.