Kako prepričati spletne obiskovalce, da obiščejo prav vašo spletno stran?
Če imate spletno trgovino, blog ali kakšno drugo spletno stran, potem veste, kako pomembna je statistika obiskovalcev na strani. Več ko ima vaša stran obiskovalcev, več možnosti je, da se bo kakšen od njih odločil za nakup vaših izdelkov ali naročilo vaših storitev, prav tako pa je stran zaradi večjega števila obiskovalcev bolj zanimiva za morebitne oglaševalce. Če želite več obiska na vaši spletni strani, vam pri tem zagotovo lahko pomaga kakovostna vsebina, prav tako pa vam pri tem lahko učinkovito pomaga tudi SEO optimizacija. Imenujemo jo lahko tudi optimizacija spletnih strani ali okrajšano samo SEO.
Kako poteka iskanje na spletu?
Vsi vemo, kako poteka naše brskanje po spletu. Ko na spletu iščemo določen izdelek, storitev ali podatek, v spletni iskalnik vpišemo ključno besedo ali iskalno frazo, kot so na primer: hlače za otroka, popravilo računalnika, izdelava spletnih strani in podobno. Spletni iskalniki nam nato ponudijo seznam spletnih strani, ki so povezane z vsebino našega iskanja, mi pa izberemo enega od ponujenih zadetkov in ga kliknemo. S tem omenjena spletna stran dobi obiskovalca
SEO vam pomaga pripeljati obiskovalce na vašo spletno stran
Zakaj spletni obiskovalci raje obiščejo določeno spletno stran kot neko drugo? Raziskave kažejo, da večina uporabnikov spleta klikne na enega od zadetkov na prvi strani iskanj, pri čemer so več klikov deležne tiste spletne strani, ki so med rezultati iskanja uvrščene višje. Če torej želite več obiska na spletni strani, morate poskrbeti za to, bo vaša spletna stran med rezultati iskanj uvrščena čim višje. Kako to doseči? Odgovor ponuja prav optimizacija spletne strani:
1. SEO optimizacija prilagodi spletno stran algoritmom spletnim iskalnikov
Zakaj so nekatere spletne strani med rezultati iskanj na prvem mestu, druge pa se tam pojavijo šele veliko nižje? Kako sploh delujejo algoritmi spletnih iskalnikov? Strokovnjaki za optimizacijo spletnih strani to zelo dobro vedo, zato znajo vašo stran z različnimi metodami prilagoditi algoritmom spletnih iskalnikov.
2. Optimizirana spletna stran je med rezultati iskanj uvrščena višje
Če je spletna stran optimizirana, je optimalno prilagojena algoritmom spletnih iskalnikov, kakršen je recimo Google. Zaradi tega bo vsak, ki bo v iskalnik Google vpisal določeno ključno besedo, ki je povezana z vašo spletno stranjo, na prvih mestih iskalnih rezultatov zagledal dobro optimizirane spletne strani. Če tam še ni vaše spletne strani, potem je nujno, da poskrbite za njeno optimizacijo – več o njej lahko izveste na spletni strani vendi.digital.
3. Kakovostne zunanje povezave lahko pripomorejo k več obiska
K temu, da je neka spletna stran med iskalnimi rezultati uvrščena čim višje in s tem deležna več obiska, pa lahko zelo pripomorejo tudi kakovostne zunanje povezave. Torej povezave na vašo spletno stran na drugih spletnih straneh. Tudi to je SEO optimizacija in tudi to je pomemben korak do uspešnosti vaše strani na spletu. Če vaši strani manjka kakovostnih zunanjih povezav, potrebujete tako imenovane SEO članke, ki bodo objavljeni na različnih spletnih straneh in v katerih bodo dodane povezave na vašo spletno stran.
Optimizacija vam lahko pomaga prehiteti konkurenco!
Če vaša spletna stran še ni optimizirana, je čas, da to naredite! Vsak, ki ima spletno stran, spletno trgovino ali blog, bi moral poskrbeti tudi za njegovo optimizacijo. Običajno se za optimizacijo poskrbi že ob izdelavi spletne strani, če za to takrat ni bilo najbolje poskrbljeno, pa je to treba narediti kasneje. Če so namreč konkurenčne spletne strani optimizirane, vaša pa ne, obstaja velika verjetnost, da vas bo konkurenca glede količine obiska hitro prehitela. SEO optimizacija vam lahko pomaga, da konkurenco dohitite ali celo prehitite, predvsem pa za to, da dobite veliko več obiska na svojo spletno stran.